Pages

Friday 5 April 2013

Topic 4 : Money

Learning Area 1 : Money Up To RM10 000


Learning Objectives:

1. Understand and use the vocabulary related to money
2. Use and apply knowledge of money in real life.


Teaching and Learning Activities :
1. Teacher shows different combinations of notes and coins to    represent a given amount of money.

2. Perform basic operations involving money by writing number sentences in the vertical and horizontal form.

                                              Coins                            

                                              
                                                    Notes










1 comment:

  1. Saya memang " baru " dalam penggunaan Blog.
    Terpaksalah saya belajar daripada anak-anak saya kerana tidak hendak ketinggalan zaman.
    Memang menjadi salah satu cabaran bagi saya sejak mengikuti kursus PJJ khasnya dalam bidang TMK.
    Harap rakan-rakan memberi tunjuk ajar sekiranya blog yang saya bina ini ada kekurangannya. Terima kasih.

    ReplyDelete